تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

Lachydrug پس از زایمان

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸ ق.ظ

Lachydrug پس از زایمان

تورم پا پس از زایمان بسیار رایج است. درمان تورم پا و مچ پا بستگی به علل اصلی آن دارد. برای اکثر افراد، فقط افزایش پاها (بالای قلب) و یا به سادگی پای خود را به طور مرتب در طول روز، تورم را کاهش می دهد و یا کاملا از بین می رود. اما برای بسیاری از افراد دیگر، درمان علت التهاب، از جمله استفاده از آنتی بیوتیک ها برای عفونت، قرار دادن پاشنه پا یا مچ پا، استفاده از داروهای مناسب برای نارسایی احتقانی قلب (CHF) یا نقرس است. درمان اورژانس و فوری ساب و پا و مچ پا به ندرت مورد نیاز است، اما ممکن است برای برخی بیماری ها در مناطق خاصی که تورم یا تورم موضعی یک نشانه مهم است و گاهی اوقات نشانه اکثریت باشد، لازم باشد. مثالها عبارتند از: • پره اکلامپسی (سمیت بارداری) • تشدید نارسایی احتقانی قلب • نارسایی کبدی • نارسایی کلیه • شکستگی پا و مچ پا • آبسه • افزایش سلولیت و نقرس هر بار تورم با سایر علائم عمده مانند تنگی نفس، درد قفسه سینه یا تب، بلافاصله به مرکز مراقبت های پزشکی بروید.
درمانهای خانگی

یکی از بهترین درمانهای خانگی برای مچ پا، انگشتان پا و انگشتان پا، اندکی اندام تورم است که در بالای قلب قرار دارد. برای انجام این کار، می توانید بر روی یک تخت یا نیمکت بنشینید و سپس زیر پاشنه هایتان قرصی بگذارید تا پاهای شما بالاتر از سینه شما باشد. صندلی برای مدت طولانی در هر زمان و مکان (مانند نشستن روی یک صندلی هواپیما یا صندلی اداری) ممکن است باعث تورم اندام تحتانی شود. حرکات عضلانی گوساله به سادگی کمک می کند تا تورم پا را از طریق تنگی عضلات و انقباض، و از راه رفتن به موقع، برطرف سازد. بعضی از پزشکان توصیه می کنند با استفاده از جوراب برای درد های ناگهانی، جوراب ورزشی و رژیم غذایی مناسب استفاده کنند.
عوارض جانبی پاهای تورم

عوارض التهاب پا. تورم پا و مچ پا هنگام خوابیدن یا رانندگی باعث ناراحتی و درد می شود. تورم مزمن می تواند تغییرات در رنگ پوست و زخم های پوست ایجاد کند. این ضایعات پوستی گاهی می توانند آلوده شوند. عفونت های پوستی ممکن است به شکل آبسه، سلولیت، التهاب صورت ناپایدار و مرگ و میر بیشتر باشد. نتایج درمان تورم اکثر افراد مبتلا به پاهای و پاهای تورم، نتایج خوب و خوبی خواهند داشت، زیرا تورم معمولا برگشت پذیر است و اثرات پایدار ندارد. با این حال، تعداد قابل توجهی از بیماران مبتلا به مزمن و مقاوم به بیماری های مزمن، بسته به پاسخ بیمار به تغییر شیوه زندگی و مصرف دارو، دامنه وسیعی از نتایج درمان را شامل می شود (خوب یا ضعیف).
پای نشت

محافظان، پزشکان، پرستاران و کسانی که در محل کار کار می کنند، اغلب در پایان روز احساس می کنند که کفش هایشان بسیار محکم هستند. در اینجا دلیل این است. هنگامی که هنگام ایستادن حرکت نکنید، عضلات پاها، مچ دست و پاها هیچ شکی در انقباض ندارند، که گردش پاها را تسریع می کند. همین اتفاق برای کسانی که برای مدت طولانی نشسته اند اتفاق می افتد. کاهش تورم جریان خون، باعث می شود که کفش ها تنگ و ناراحت شوند. جیسون یوهان، استاد جراحی عروق، گفت: "این مزاحم است که این نوع تورم در پایان روز، یک مشکل بزرگ را نشان نمی دهد و باید از بین برود، زمانی که پیاده روی طولانی دارید و باعث التهاب می شود، به آن نیاز ندارید." در دانشگاه نبراسکا. این سخت نیست و سریع است، اما اگر در تمام طول روز هستید، منطقی است که هر دقیقه 5 دقیقه بمانید. اگر، با وجود این، تورم همچنان ادامه دارد، یا نمی توانید متوقف کردن شکم خود را متوقف کنید، یک جفت جوراب واریسی را امتحان کنید. Zillousainen، معاون رئیس انجمن جامعه هماتولوژی آمریکا و رئیس بخش پزشکی در ویسکانسین گفت: "زخم های واریس واریسی همان راه رفتن است و کمی برای پمپاژ اضافه کردن، به جریان خون کمی سریعتر." دانشکده پزشکی.
نشت و مصرف نمک

دکتر جوهانینگ می گوید نمک در نمک بزرگترین مجرم در رژیم غذایی است که به حفظ آب در تمام بدن کمک می کند. این به این معنی است که می تواند موجب نفخ شود. انجمن قلب آمریکا توصیه می کند که بزرگسالان بیش از 2300 میلی گرم در روز یا حدود 1 قاشق چای خوری نمک در روز مصرف نکنند. مهمتر از آن این واقعیت است که اکثر سدیم توسط افراد غذا و مواد غذایی بسته بندی شده، اسپری نمک، اغلب در لیست مواد این محصولات نشان داده نمی شود و به عنوان نگهدارنده مورد استفاده قرار می گیرد. منابع اصلی شامل سوسیس، میان وعده های فرآوری شده، غذاهای منجمد، مواد غذایی کنسرو شده، نان و سس سالاد است. به جای همه اینها، به خوبی از میوه ها، سبزیجات، آجیل و غلات و دانه های سد استفاده کنید، در حالی که اجتناب از غذاهای فرآوری شده.

  • سجاد ورمزیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی