تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

هتل های مطرح کیش را بشناسید

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۴ ب.ظ

هتل های مطرح کیش را بشناسید

جزیره کیش یکی از جزیره های خلیج فارس در جنوب ایران است. در گذشته، آن را به نام «قیس» می خواندند. تا پیش از انقلاب، جزیره کیش در زمستان ها، محل اقامت و تفریح خانواده سلطنتی بود. این جزیره در سال 1361 به عنوان نخستین منطقه آزاد اقتصادی کشور برگزیده شد و در حال حاضر نیز اقتصاد کیش برپایه گردشگری و تجارت استوار است.

به گزارش خبرنگار همگردی، در حوزه گردشگری هتل ها جایگاه مهمی دارند. اگرچه اینکه ایران از جاذبه های گردشگری فراوانی بهره مند است، اما مساله کمبود هتل در ایران بسیار مورد نقد قرار گرفته است. کم و بیش مسافران خارجی و حتی داخلی برای پیدا کردن هتل با این مشکل مواجه شده و این نوع نظرات در فضای مجازی بیشتر به چشم می خورد. در ادامه چند هتل مطرح از نگاه گردشگران، به کسانی که قصد سفر به کیش را دارند، معرفی شده است.

هتل داریوش

اگر به دنبال یک هتل لاکچری در کیش هستید، هتل داریوش را انتخاب کنید. این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد. اندازه اتاق ها و تخت ها کافی و مناسب است. سرویس ها به خوبی ارائه می شوند و صبحانه و شام این هتل از کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی داخلی ساختمان به شکلی است که بیشتر اتاق ها رو به دریا هستند. پس نگران چشم انداز اتاقتان نباشید و به راحتی انتخاب کنید! لابی زیبا و فوق العاده دارد. به محض اینکه وارد هتل می شوید، متوجه فضای مجلل و باشکوه آن خواهید شد. رفتار کارکنان بسیار خوب است و مدیریت آن همیشه آماده خدمت رسانی به شماست.

هتل داریوش

هتل مریم

از دیدگاه بسیاری از مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند، هتل مریم راحت ترین و جذاب ترین هتل جزیره کیش است. اگر به وعده صبحانه اهمیت می دهید، این هتل صبحانه متنوع و البته خوشمزه ای را برای شما تدارک می بیند و تمام استانداردهای هتل های کشورهای غربی را دارد. تجهیزات هتل زیبا و کاربردی به نظر می رسد و از مزایای آن نزدیکی به ساحل مرجان است. همچنین با اقامت در این هتل شما فاصله اندکی با مراکز خرید دارید.

هتل مریم

هتل شایگان

تفریحاتی مانند بانجی جامپینگ و دوچرخه سوای به این هتل نزدیک است. هتل شایگان از جمله هتل هایی است که مدیریت خوبی دارد و بسیار میهمان نواز است. این هتل از اتاق خواب های بزرگ برخوردار بوده و بهترین مکان برای گذراندن یک سفر آرامش بخش است. این هتل به مرکز خرید و وسایل حمل و نقل دسترسی راحتی دارد. کافه تریا هتل شایگان خوب و غذای آن عالی بوده و به مرکز کیش نزدیک است.

هتل شایگان

هتل شایان

هتل شایان هتلی قدیمی است که به خوبی بازسازی شده است. به گفته مسافران بهترین موقعیت مکانی در کیش را دارد و به ساحل نزدیک بوده و همچنین باغ زیبایی دارد. تجهیزات هتل مفید و راحت هستند. اتاق های بزرگ ویویی فوق العاده زیبا رو به خلیج فارس دارند. به پیست دوچرخه سواری، ورزش های آبی و مراکز خرید دسترسی خوبی دارد، به ساحل مرجان نزدیک است به طوری که می توانید تا آنجا پیاده روی کنید. پیشنهاد مسافران اتاق های طبقه سوم این هتل است که بهترین چشم انداز را دارند و می توانید طلوع و غروب زیبای خورشید را به خوبی ببینید.

هتل شایان

هتل فلامینگو

اگر یک هتل خوب با قیمت مناسب می خواهید به این هتل سر بزنید. فاصله این هتل تا اسکله 5 دقیقه است. سرویس حمل و نقل هتل برای جابه جای مسافر در برخی مسیرها مانند فرودگاه رایگان است. این هتل تازه ساخت یک مزیت متفاوت نسبت به هتل های دیگر دارد و آن داشتن یک هتل باغ وحش کوچک است. این مزیت برای کسانی که کودک دارند، بسیار قابل توجه است. موضوع دیگری که نظر مسافران را به خود جلب می کند، این است که هتل فلامینگو یکی از هتل هایی است که در آن سیگار کشیدن ممنوع است، اما زیر سیگاری در اتاق دیده می شود! در این هتل یک عکس مجانی خانوادگی به شما هدیه داده می شود.


  • سجاد ورمزیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی