تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

پرداخت عیدی مستمری بگیران 98

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۴۰ ب.ظ
پرداخت عیدی مستمری بگیران 98
زمان پرداخت عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی سال 98

اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی 50 درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد و گفت:عیدی مابقی بازنشستگان عزیز نیز طی روزهای آینده و براساس برنامه زمان بندی شده پرداخت می شود. پرداخت عیدی مستمری بگیران 98

یونس کریم نژاد اظهار داشت:عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ح – خ – د - ذ – ر - س – ش – ط – ظ – ع – غ – ف– ق – ک – گ – ل – م – ن – و – ه – ی" آغاز می شود در اولین روز اسفند پرداخت شد.
وی ادامه داد:عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ج – ز – ژ – ص – ض " شروع می شود نیز در روز دوم اسفند ماه پرداخت می شود.
کریم نژاد افزود:بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ب - پ – ت – ث – چ " شروع می شود نیز عیدی خود را در روز 4 اسفند دریافت می کنند.
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت:بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک ها دریافت می کنند نیز در روز 5 اسفند عیدی دریافت می کنند.
کریم نژاد گفت:بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف " الف" شروع می شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا 2000 نفر قرار دارد، عیدی خود را در روز 6 و 7 اسفند دریافت خواهند کرد.
  • سجاد ورمزیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی