تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد معرفی بهترین و هیجان انگیزترین سرسره های آبی دنیا+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

امروز بـه معرفی بهترین و هیجان انگیزترین سرسره های آبی دنیا و همچنین برترین پارک های آبی در جهان می‌پردازیم. اگر سرسره آبی را تجربه کرده باشید حتماً می‌دانید کـه چقدر هیجان و لذت دارد و البته در بعضی موارد جرات میـــخواهد تا سرسره های بلند را امتحان کنیم. در ادامه پر هیجان ترین های تمام دنیا رابه همراه هم بررسی می‌کنیم، در ادامه با مجله اینترنتی پارس ناز همراه باشید.

قله سقوط در دیزنی‌ ورلد

معرفی بهترین و هیجان انگیزترین سرسره های آبی دنیا

سرسره آبی در دنیای دیزنی در اورلاندو فلوریدا حدود ۳۷ متر اسـت و با سرعت نزدیک بـه ۹۰ کیلومتر در ساعت شـما رابه سمت زمین میبرد. از آنجا کـه این سرسره روزباز اسـت، سوار شدن بـه آن شهامت زیادی را می‌طلبد.

ماموت در هالیدی ورلد و سافاری Splashin

معرفی بهترین و هیجان انگیزترین سرسره های آبی دنیا

بزرگترین ترن هوایی آبی دنیا کـه در سانتا کلاز، ایندیانا قرار دارد با صندلی‌های ۴ سرنشینه دوستداران آدرنالین را از ارتفاع ۱۰ متری با زاویه ۴۵ درجه ودر عرض ۲٫۵ دقیقه بـه پایین می برد. طول این مسیر حدود دو کیلومتر اسـت و هیجان وصف‌ناپذیری را برای گردشگر بـه جا می گذارد.

پیچ در پیچ دوقلو F5 در شیلتربن

معرفی بهترین و هیجان انگیزترین سرسره های آبی دنیا

دو سرسره دوقلو کـه بـه هم تنیده‌شده‌اند و سازه‌ای پیچ در پیچ را تشکیل داده‌اند، با پمپاژ ۹۰۰ گالن آب در هر دقیقه دوستداران هیجان و لذت رابا سرعت ۵۶ کیلومتر در ساعت بـه پایین سر می دهند.

سرسره آبی اینسانو در بیچ‌ پارک برزیل

یکی از بلندترین سرسره‌های جهان با ارتفاعی معادل ساختمان ۱۴ طبقه، افرادی کـه شهامت سوار شدن بـه آن دارند رابا سرعت ۱۰۵ کیلومتر در ساعت بـه پایین پرت می کند.

معرفی بهترین و هیجان انگیزترین سرسره های آبی دنیا

از بالا تا پایین این سفر آبی فقط ۵ ثانیه طول میکشد. همین کافیست تا بدانید سوار شدن بـه این سرسره چـه هیجان و ترسی بـه همراه دارد.

سرسره آبی جمیرا در پارک آبی وحشی وادی در شهر دبی

این سرسره بلند با طول ۱۲۷ متر، گردشگران پارک آبی را از ارتفاع ۳۲ متری با سرعت ۸۰٫۴ کیلومتر در ساعت پایین می برد.

معرفی بهترین و هیجان انگیزترین سرسره های آبی دنیا

هم زمان با پایین آمدن می توانید چشم ‌انداز ساحل شهر دبی را هم مشاهده کنید. البته اینکار باید با سرعت بسیار بالا انجام شود زیرا در عرض چندین ثانیه بـه پایین خواهید رسید.

  • سجاد ورمزیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی