تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

تارتاریان

درد ناخن در زنان

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ

درد ناخن در زنان

احساس درد در اطراف ناخن اگر درد در ناحیه شکم به همراه احساس درد در ناحیه شانه و بعد از خوردن چربی غذا، ممکن است مربوط به کیسه صفرا باشد. اگر فرد مبتلا به بدخیم بالای 40 سال و تجربه زایمان نیز داشته باشد این احتمال بیشتر خواهد شد. علت این امر هم افزایش سطح استروژن در دوران بارداری است که می تواند باعث ایجاد سنگ کیسه صفرا شود. دکتر برندت می گوید این سنگهای کوچک تا چندین سال بدون هیچ نشانه ای باقی می مانند و به صورت کیستی در می آیند که در نهایت به صورت پاشش پیدا می شوند.
درد ناخن در مردان

احساس سوزش در وسط شکم این احساس بیشتر پس از صرف یک وعده غذا بسیار حجیم و پر چرب اتفاق می افتد. 60 میلیون آمریکایی در طول یک ماه حداقل یک بار این درد را احساس می کنند. دکتر برندت بر این باور است که این سوزش عمدتا با احساس طعم تلخی در دهان همراه است. اسید رفلکس با بازگشت مواد غذایی خورده به داخل دندان و ترکیب آن با اسید معده همراه است. با این اتفاق نوعی احساس سوزش در ناحیه شکم به وجود می آید. اگر این اتفاق تنها گاهی بیفتد مشکل چندانی به وجود ندارد اما اگر به طور مداوم وجود داشته باشد، بیماری به نام GERD باعث می شود که نوعی اختلال گوارشی است.
درد دور کودکان ناف

درد شکم یا درد معده شایع ترین شکایت در کودکان و یکی از دلایل مهم برای دیدن والدین به متخصص پاتوف است. علل زیادی برای شکم درد در کودکان وجود دارد. برخی از این علل کاملا جدی و برخی دیگر جزئی هستند. با این حال، با تشخیص صحیح و درمان مناسب، درد می تواند کاملا و به سرعت بهبود یابد. بخشی از مشکل والدین در مورد شکم درد در کودکان به این موضوع بر می گردد که آیا باید برای این درد به پزشک مراجعه یا خیر؟ از طرفی درمان این درد می تواند از اقدامات ساده مانند استراحت و رژیم غذایی شروع شود و در موارد جدی نیاز به عمل جراحی داشته باشد.
درد دور ناف نشانه باراداری

درد اطراف ناحیه معمولا در هفته یازدهم قاعدگی شروع می شود. پستان و ماهیچه شما در نهایت به سختی می رسد. شما ممکن است کشیدگی پوست، خارش و درد در مراحل مختلف رشد جنین حس کنید.ناف شما مرکز اصلی حرکت و تغییرات در طول حاملگی است. ناف در این دوران حساس شده است.

  • سجاد ورمزیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی