شعر در مورد ضربان قلب

شعر در وصف ضربان قلب,شعر در مورد ضربان قلب,شعر در مورد تپش قلب,شعر درباره ضربان قلب,شعری در مورد تپش قلب,شعر درباره تپش قلب,شعری درباره تپش قلب,شعر ضربان قلب,شعر ضربان قلب من تند میزنه,شعر آهنگ ضربان قلب من,متن شعر ضربان قلب من,شعر در مورد ضربان قلب,شعر درباره ضربان قلب,شعر ضربان قلبم,دانلود شعر ضربان قلب من,شعر برای ضربان قلب,اهنگ ضربان قلب من تند میزنه,دانلود اهنگ ضربان قلب من تند میزنه,متن اهنگ ضربان قلب من تند میزنه,متن ترانه ضربان قلب من تند میزنه,دانلود اهنگ ضربان قلب من تند میزنه,دانلود اهنگ ضربان قلب من داره تند میزنه,اهنگ ضربان قلب من تند میزنه شهاب تیام,اهنگ ضربان قلب من تند میزنه اپارات,اهنگ ضربان قلب من تند میزنه از شهاب تیام,متن آهنگ ضربان قلب من,متن آهنگ ضربان قلب من از بنیامین,متن آهنگ ضربان قلب من بنیامین,متن ترانه ضربان قلب من شهاب تیام,متن آهنگ ضربان قلب من تند,متن شعر ضربان قلب من سیدی یا ثارالله,شعر در مورد تپش قلب,شعری در مورد تپش قلب,شعر درباره تپش قلب,شعری درباره تپش قلب,ترانه ضربان قلبم,دانلود شعر ضربان قلب من تند میزنه,دانلود آهنگ ضربان قلب من تند میزنه,دانلود آهنگ ضربان قلب من,دانلود اهنگ ضربان قلب من از بنیامین,دانلود آهنگ ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه,دانلود آهنگ ضربان قلب من از تیام,دانلود اهنگ ضربان قلب من داره تند تند میزنه,دانلود آهنگ ضربان قلب من تند میزنه,دانلود آهنگ ضربان قلب من از شهاب تیام,شعر ضربان قلب من سیدی یا ثارالله,شعر درمورد ضربان قلب

شعر در مورد ضربان قلب

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد ضربان قلب برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

هیچ اعتمادی به ساعت شماطه دار نیست

تلفن همراهت را

همیشه روی ضربان قلب من کوک کن

بی تو

هیچ فردایی

آمدنی نمی شود

شعر جدایی , شعر در مورد جدایی , شعر درباره جدایی , شعر در وصف جدایی

شعر در وصف ضربان قلب

آن قدر مرا به سینه ات بفشار

که ضربان قلبم

بر پوست تنت نقش ببندد

شعر جاده , شعر در مورد جاده , شعر درباره جاده , شعر در وصف جاده

شعر در مورد ضربان قلب

سطری

شعری

به نام کوچک تو

هرگز نسرودم ، اما

تمام این کلمات

برای شاعری است

که ضربان قلبش

از پلک زدن های تو

الهام می گیرد.

شعر چهره زیبا , شعر در مورد چهره زیبا , شعر درباره چهره زیبا , شعر در وصف چهره زیبا

شعر در مورد تپش قلب

بر مدار هلالی افق گام بر می‌داری

سرعت گام هایت با ضربان قلبم یکسان است

آن گاه که هلال افق به بلندا می‌رود

گام هایت ، ضربان قلبم را آهسته‌تر می‌نوازند

و آنگاه که به سراشیب افق می‌رسی

ضربان قلبم تندتر می‌شود

و از فراز و نشیب ضربان قلبم

واژه ها زمزمه می‌کنند:دوستت دارم

شعر چای , شعر در مورد چای , شعر درباره چای , شعر در وصف چای

شعر درباره ضربان قلب

دوستت دارم

این ندای یک قلب است

چه اهمیتی دارد که صدایم به تو نمی‌رسد

و نگاهم در غبار گم می‌شود.

دوستت دارم

این ندای یک قلب است

قلبت ندای قلبم را می‌شنود

چرا که فاصله‌ای بین قلبها نیست

شعر دختر , شعر در مورد دختر , شعر درباره دختر , شعر در وصف دختر

شعری در مورد تپش قلب

تو به آرامی آغاز به مردن می‏کنی

اگر از شور و حرارت،

از احساسات سرکش،

و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وامی‌دارند،

و ضربان قلبت را تندتر می‌کنند،

دوری کنی . .. .،

شعر استاد , شعر در مورد استاد , شعر درباره استاد , شعر در وصف استاد

شعر درباره تپش قلب

دوستت دارم گفتم

فکر میکردم نزدیک میشویم

آنقدر که ضربان قلبمان یکی شود

ولی دور شدیم

آنقدر که هیچ چیز

جز عطر تنت برایم نماند

شعر باد , شعر در مورد باد , شعر درباره باد , شعر در وصف باد

شعری درباره تپش قلب

و من صدای خدا را

از ضربان قلب او می شنیدم

و بی آن که کسی بداند

خدا در خانه ی ما بود

و بی آن که کسی بداند

آفتاب ازمشرق صدای مادر من طلوع می کرد

شعر یاد دوست , شعر در مورد یاد دوست , شعر درباره یاد دوست , شعر در وصف یاد دوست

شعر ضربان قلب

چگونه میخواهی خاموشم نمایی ؟

حال آنکه من

در سینه ات جای دارم

چگونه میخواهی پنهانم کنی ؟

من در لبخندت

چون الماسی می درخشم

چگونه مرا کنار میزنی ؟

من که

آوای ضربان قلب توام

چگونه ؟

شعر آرامش , شعر در مورد آرامش , شعر درباره آرامش , شعر در وصف آرامش

شعر ضربان قلب من تند میزنه

مثل ماهی که شب از حوضچه جان می گیرد 

قلب من لحظه ای از تو ضربان می گیرد 

شعر آفتاب , شعر در مورد آفتاب , شعر درباره آفتاب , شعر در وصف آفتاب

شعر آهنگ ضربان قلب من

وقتی نوازش تو شبیخون زندگیست

هر قلب مات بی ضربان، عاشقت شود

شعر آینه , شعر در مورد آینه , شعر درباره آینه , شعر در وصف آینه

متن شعر ضربان قلب من

 دل شکسته هین چرایی برشکن

قلب ها و قلب ها و قلب ها

شعر دروغ , شعر در مورد دروغ , شعر درباره دروغ , شعر در وصف دروغ

شعر در مورد ضربان قلب

 مبارزان جهان قلب دشمنان شکنند تو را

چه شد که همه قلب دوستان شکنی

شعر خبر خوش , شعر در مورد خبر خوش , شعر درباره خبر خوش , شعر در وصف خبر خوش

شعر درباره ضربان قلب

 بر نقد قلب زن تو اگر قلب نیستی

این نکته گوش کن اگرت گوشوار نیست

شعر یتیم نوازی , شعر در مورد یتیم نوازی , شعر درباره یتیم نوازی , شعر در وصف یتیم نوازی

شعر ضربان قلبم

 مجروح ز رنج زندگی رست

از قلب بریده گشت شریان

شعر حسود , شعر در مورد حسود , شعر درباره حسود , شعر در وصف حسود

دانلود شعر ضربان قلب من

 پردلی ها امتحانگاه بلاست

تیغ بر قلب سپاهی میزند

شعر حرف و عمل , شعر در مورد حرف و عمل , شعر درباره حرف و عمل , شعر در وصف حرف و عمل

شعر برای ضربان قلب

 زندگی صرف خوبرویان کن

به زر قلب یوسف ارزان است

شعر حماقت , شعر در مورد حماقت , شعر درباره حماقت , شعر در وصف حماقت

اهنگ ضربان قلب من تند میزنه

 محبت چون کند زورآزمایی

شکست آرد به قلب مومیایی

شعر خاطره , شعر در مورد خاطره , شعر درباره خاطره , شعر در وصف خاطره

دانلود اهنگ ضربان قلب من تند میزنه

 لشکر عشق باز بیرون تاخت

قلب عشاق را شکست افتاد

شعر خانواده , شعر در مورد خانواده , شعر درباره خانواده , شعر در وصف خانواده

متن اهنگ ضربان قلب من تند میزنه

 در دل نکنی مقام یعنی

با قلب عیار در نگنجد

شعر دنیا , شعر در مورد دنیا , شعر درباره دنیا , شعر در وصف دنیا

متن ترانه ضربان قلب من تند میزنه

 نه عجب که قلب دشمن شکنی به روز هیجا

تو که قلب دوستان را به مفارقت شکستی

شعر دیدار , شعر در مورد دیدار , شعر درباره دیدار , شعر در وصف دیدار

دانلود اهنگ ضربان قلب من تند میزنه

 حق آتشی افروخته تا هر چه ناحق سوخته

آتش بسوزد قلب را بر قلب آن عالم زند

شعر دست , شعر در مورد دست , شعر درباره دست , شعر در وصف دست

دانلود اهنگ ضربان قلب من داره تند میزنه

 نقدی سره است عمر و جهان قلب بد

مده نقد سره به قلب، که ناید تو را سره

شعر بخت و اقبال , شعر در مورد بخت و اقبال , شعر درباره بخت و اقبال , شعر در وصف بخت و اقبال

اهنگ ضربان قلب من تند میزنه شهاب تیام

 چون کسی قلب بشکند

که همه کس دل دهد طره دلاور او را

شعر دوست داشتن , شعر در مورد دوست داشتن , شعر درباره دوست داشتن , شعر در وصف دوست داشتن

اهنگ ضربان قلب من تند میزنه اپارات

 دل خسرو که همه شیشه می می سنجد

سنگ قلب است که در پله طاعات نهیم

شعر یزد , شعر در مورد یزد , شعر درباره یزد , شعر در وصف یزد

اهنگ ضربان قلب من تند میزنه از شهاب تیام

 نبود قیمت یوسف ز هفده قلب فزون

هزار جانت فزون یوسفان بها کرده

شعر خانه , شعر در مورد خانه , شعر درباره خانه , شعر در وصف خانه

متن آهنگ ضربان قلب من

 آن چه زر می شود از پرتو آن قلب سیاه

کیمیاییست که در صحبت درویشان است

شعر روزگار , شعر در مورد روزگار , شعر درباره روزگار , شعر در وصف روزگار

متن آهنگ ضربان قلب من از بنیامین

 عاشق مفلس اگر قلب دلش کرد نثار

مکنش عیب که بر نقد روان قادر نیست

شعر صلح و آشتی , شعر در مورد صلح و آشتی , شعر درباره صلح و آشتی , شعر در وصف صلح و آشتی

متن آهنگ ضربان قلب من بنیامین

 نقد دلی که بود مرا صرف باده شد

قلب سیاه بود از آن در حرام رفت

شعر حضرت ابوالفضل العباس , شعر در مورد حضرت ابوالفضل العباس , شعر درباره حضرت ابوالفضل العباس , شعر در وصف حضرت ابوالفضل العباس

متن ترانه ضربان قلب من شهاب تیام

 خیال شهسواری پخت و شد ناگه دل مسکین

خداوندا نگه دارش که بر قلب سواران زد

شعر ثروت , شعر در مورد ثروت , شعر درباره ثروت , شعر در وصف ثروت

متن آهنگ ضربان قلب من تند

 گوییا باور نمی دارند روز داوری

کاین همه قلب و دغل در کار داور می کنند

شعر حضرت فاطمه , شعر در مورد حضرت فاطمه , شعر درباره حضرت فاطمه , شعر در وصف حضرت فاطمه

متن شعر ضربان قلب من سیدی یا ثارالله

 جز قلب تیره هیچ نشد حاصل و هنوز

باطل در این خیال که اکسیر می کنند

شعر حضرت زینب , شعر در مورد حضرت زینب , شعر درباره حضرت زینب , شعر در وصف حضرت زینب

شعر در مورد تپش قلب

 قلب اندوده حافظ بر او خرج نشد

کاین معامل به همه عیب نهان بینا بود

شعر ماه آبان , شعر در مورد ماه آبان , شعر درباره ماه آبان , شعر در وصف ماه آبان

شعری در مورد تپش قلب

 زان جا که پرده پوشی عفو کریم توست

بر قلب ما ببخش که نقدیست کم عیار

شعر ماه آذر , شعر در مورد ماه آذر , شعر درباره ماه آذر , شعر در وصف ماه آذر

شعر درباره تپش قلب

 یار دلدار من ار قلب بدین سان شکند

ببرد زود به جانداری خود پادشهش

شعر تواضع , شعر در مورد تواضع , شعر درباره تواضع , شعر در وصف تواضع

شعری درباره تپش قلب

 گر قلب دلم را ننهد دوست عیاری

من نقد روان در دمش از دیده شمارم

شعر مو , شعر در مورد مو , شعر درباره مو , شعر در وصف مو

ترانه ضربان قلبم

 شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان

که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان

شعر تابستان , شعر در مورد تابستان , شعر درباره تابستان , شعر در وصف تابستان

دانلود شعر ضربان قلب من تند میزنه

 به زلف گوی که آیین دلبری بگذار

به غمزه گوی که قلب ستمگری بشکن

شعر یلدا , شعر در مورد یلدا , شعر درباره یلدا , شعر در وصف یلدا

دانلود آهنگ ضربان قلب من تند میزنه

 از من جدا مشو که توام نور دیده ای

آرام جان و مونس قلب رمیده ای

شعر اعتماد , شعر در مورد اعتماد , شعر درباره اعتماد , شعر در وصف اعتماد

دانلود آهنگ ضربان قلب من

 تو که کیمیافروشی نظری به قلب ما کن

که بضاعتی نداریم و فکنده ایم دامی

شعر روزه , شعر در مورد روزه , شعر درباره روزه , شعر در وصف روزه

دانلود اهنگ ضربان قلب من از بنیامین

 زمانه گر نه زر قلب داشتی کارش

به دست آصف صاحب عیار بایستی

شعر سفر , شعر در مورد سفر , شعر درباره سفر , شعر در وصف سفر

دانلود آهنگ ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه

 قلب رقیق چند بپوشد حدیث عشق

هرچ آن به آبگینه بپوشی مبینست

شعر ماه شهریور , شعر در مورد ماه شهریور , شعر درباره ماه شهریور , شعر در وصف ماه شهریور

دانلود آهنگ ضربان قلب من از تیام

 من قلب و لسانم به وفاداری و صحبت

و اینان همه قلبند که پیش تو لسانند

شعر طبیعت , شعر در مورد طبیعت , شعر درباره طبیعت , شعر در وصف طبیعت

دانلود اهنگ ضربان قلب من داره تند تند میزنه

 آن کودک لشکری که لشکر شکند دایم

دل ما چو قلب کافر شکند

شعر ماه تیر , شعر در مورد ماه تیر , شعر درباره ماه تیر , شعر در وصف ماه تیر

دانلود آهنگ ضربان قلب من تند میزنه

 ای کودک لشکری که لشکر شکنی

تا کی دل ما چو قلب کافر شکنی؟

شعر امام محمد باقر , شعر در مورد امام محمد باقر , شعر درباره امام محمد باقر , شعر در وصف امام محمد باقر

دانلود آهنگ ضربان قلب من از شهاب تیام

 نقد دلی که سکه وحدت نیافته ست

آن قلب را به هیچ ولایت رواج نیست

شعر پدر و دختر, شعر در مورد پدر و دختر, شعر درباره پدر و دختر, شعر در وصف پدر و دختر

شعر ضربان قلب من سیدی یا ثارالله

 جوش دلها به گرد او گویی

قلب صد یاد را بجنبیده ست

شعر زن, شعر در مورد زن, شعر درباره زن, شعر در وصف زن

شعر درمورد ضربان قلب

 بشکست قلب ما را صف کافران غمزه

حشم خرد روان شد که به هیچ کار نامد

شعر توبه , شعر در مورد توبه , شعر در وصف توبه , شعر درباره توبه

شعر در وصف ضربان قلب

 دل سنگین تو وزنم ننهد، وه که کسی

سنگ قلب تو ازین سینه قلاب نبرد

شعر زیبایی , شعر در مورد زیبایی , شعر در وصف زیبایی , شعر درباره زیبایی

شعر در مورد ضربان قلب

 می شمارد گوهر شهوار را اشک یتیم

قلب صائب چون فریبد دیده سیر ترا؟

شعر زلف , شعر در مورد زلف , شعر در وصف زلف , شعر درباره زلف

شعر در مورد تپش قلب

 در دیار ما که دارد عشق پنهانی رواج

سکه قلب است رخسار به ناخن خسته را

شعر نامردی , شعر در مورد نامردی , شعر در وصف نامردی , شعر درباره نامردی

شعر درباره ضربان قلب

 رواجی نیست در محشر عبادات ریایی را

به سیم قلب نتوان ماه کنعان را خرید آنجا

شعر وفاداری , شعر در مورد وفاداری , شعر در وصف وفاداری , شعر درباره وفاداری

شعری در مورد تپش قلب

 گذشتم از سر دنیای دون، آسوده گردیدم

به سیم قلب از اخوان خریدم ماه کنعان را

شعر هنر و هنرمند , شعر در مورد هنر و هنرمند , شعر در وصف هنر و هنرمند , شعر درباره هنر و هنرمند

شعر درباره تپش قلب

 در خریداری درد تو به جان بی تابم

ورنه یوسف به زر قلب گران است مرا

شعر وداع , شعر در مورد وداع , شعر در وصف وداع , شعر درباره وداع

شعری درباره تپش قلب

 می زنم یک تنه بر قلب فلک ها چون آه

کوتهی گر نکند همت مردانه مرا

شعر هجرت , شعر در مورد هجرت , شعر در وصف هجرت , شعر درباره هجرت

شعر ضربان قلب

 دل عاشق مگر از بنده نوازی گیرد

ورنه یوسف به زر قلب گران است او را

شعر همدلی , شعر در مورد همدلی , شعر در وصف همدلی , شعر درباره همدلی

شعر ضربان قلب من تند میزنه

 آه ازین قوم سیه دل که گران می دانند

به زر قلب، وصال مه کنعانی را

شعر یمن , شعر در مورد یمن , شعر در وصف یمن , شعر درباره یمن

شعر آهنگ ضربان قلب من

 چون زر قلب نداریم به خود امیدی

در شب تار جهان تا که خورد بازی ما؟

شعر یادگاری , شعر در مورد یادگاری , شعر در وصف یادگاری , شعر درباره یادگاری

متن شعر ضربان قلب من

 به سیم قلب نگیرند صائب از اخوان

درین زمانه عزیزی اگر شود پیدا

شعر بهار , شعر در مورد بهار , شعر در وصف بهار , شعر درباره بهار

شعر در مورد ضربان قلب

 گران نیم به خریدار از سبکروحی

به سیم قلب چو یوسف توان خرید مرا

شعر راه , شعر در مورد راه , شعر در وصف راه , شعر درباره راه

شعر درباره ضربان قلب

 ز بس که خلق تنک مایه اند از انصاف

به سیم قلب نگیرند ماه کنعان را

شعر رهایی , شعر در مورد رهایی , شعر در وصف رهایی , شعر درباره رهایی

شعر ضربان قلبم

 چو دیگران نه به ظاهر بود عبادت ما

حضور قلب نمازست در شریعت ما

شعر ذلت , شعر در مورد ذلت , شعر در وصف ذلت , شعر درباره ذلت

دانلود شعر ضربان قلب من

 سزای خیره نگاهان به آه من بگذار

که بارها زده بر قلب آسمان تنها

شعر ساز , شعر در مورد ساز , شعر در وصف ساز , شعر درباره ساز

شعر برای ضربان قلب

 چشمش هزار قلب شکست، از مژه هنوز

لشکر کشد که بر دل بدخوی من زند

شعر ذکر , شعر در مورد ذکر , شعر در وصف ذکر , شعر درباره ذکر

اهنگ ضربان قلب من تند میزنه

 به صد هزار دلش عاشقان خریدارند

بهای یوسف اگر هفده قلب بیش نبود

شعر زمان , شعر در مورد زمان , شعر در وصف زمان , شعر درباره زمان

دانلود اهنگ ضربان قلب من تند میزنه

 هستی ما زان تست ترک دلی گیر، از آنک

نزد مقامر خطاست قلب زدن گاه بود

شعر سکوت , شعر در مورد سکوت , شعر در وصف سکوت , شعر درباره سکوت

متن اهنگ ضربان قلب من تند میزنه

 متاع یوسفی خود به سیم قلب دهم

گران نیم به عزیزان ز خودفروشی ها

شعر نماز , شعر در مورد نماز , شعر در وصف نماز , شعر درباره نماز

متن ترانه ضربان قلب من تند میزنه

 نازم آن چشم سیه مست که از راه غرور

سرگران آمد و بر قلب سبکباران زد

شعر رنگین کمان , شعر در مورد رنگین کمان , شعر در وصف رنگین کمان , شعر درباره رنگین کمان

دانلود اهنگ ضربان قلب من تند میزنه

 خدنگ عشق به هر قلب خسته ای که نشسته

نهاد سنگ بنالد ز ناله های حزینش

شعر ساحل , شعر در مورد ساحل , شعر در وصف ساحل , شعر درباره ساحل

دانلود اهنگ ضربان قلب من داره تند میزنه

 چه قلب ها که نیارزد لشکر نازش

چه سینه ها که نفرسود خنجر کینش

شعر اربعین , شعر در مورد اربعین , شعر در وصف اربعین , شعر درباره اربعین

اهنگ ضربان قلب من تند میزنه شهاب تیام

 چنان ز دوست ملولم که گر حدیث کنم

هزار ناله برآید ز قلب دشمن من

شعر ضریح امام رضا , شعر در مورد ضریح امام رضا , شعر در وصف ضریح امام رضا , شعر درباره ضریح امام رضا

اهنگ ضربان قلب من تند میزنه اپارات

 تا قلب عاشقان را تسخیر خود نماید

از صف کشیده مژگان صفهای لشکرش بین

شعر در مورد ضربان قلب